luni, decembrie 8

in gol

M'am trezit azi cu un tremur.
Am visat.Si am visat ciudat.Am visat ca am sa cad.Ca am sa cad si tu nu o sa fii jos acolo sa vezi daca ma lovesc.Totusi m'am lovit si nu ma doare.Am mai visat ca trece viata pe langa mine.Am vazut un avion zburand tacut pe cer.Dintr'odata a cazut.N'am auzit in vis decat strigatele celor din avion.Am mai visat ca alerg de cele mai multe ori.Alerg asa catre infinit.Nu stiu incotro ma indrept,cert e ca alerg.Am mai visat ca rad.Dar de cele mai multe ori chiar asta fac.Rad in somn.
Astazi m'am trezit normal.Mi'am baut cafeaua,mi'am luat paltonul si am iesit pe usa.Ploua azi si sunt in metrou.Ploua si in metrou.Imi place atunci cand ploua in metrou,mirosul de dupa.E un miros de peste imputit si care iti taie orice chef.E un miros amuzant.Dar totodata cu mirosul,se degaja si o caldura de nesuportat si totusi placuta.E o caldura de metrou.O caldura "ieftina si totusi daca stam sa ne gandim,mai mult gratis",care nu necesita facturi.
Am presimtirea ca o sa ma intalnesc cu spiridusul meu iar.Il vad plimbandu'se pe strada pe langa Universitate.Isi ascunde un zambet strain.Topaie pe fiecare patratel de pe strada.Se joaca acum.Incerc sa strig dupa el si sa-l chem langa mine.As vrea sa'mi mai spuna iar povestea.Si as vrea sa-i spun ceva.Sa-i spun ca eu eram aceea fata din metrou.Ca despre mine povestea.Si ca avea dreptate cand a spus "asta va fii povestea ta".Insir aici cuvinte fara sens.In momentul asta nu stiu despre ce sa scriu.Sincer.N-am persoana aceea care imi da idei,langa mine.
Astazi mama s-a suparat pe mine.Ma jucam cu Ivan in camera mea.Cu masinuta parca si cu acoarelele acelea pentru desen,dar din greseala Ivan a colorat peretele.Mama cand a intrat nu m'a crezut si m'a certat pe mine.Ea nu il vede pe Ivan.Crede ca prietenul meu cel mai bun nu exista.Se insala.Mama nu stie ce spune.Ivan e minunat.E cel mai bun prieten pe care l'am avut vreodata.Acuma mama e in bucatarie si prepara pizza cu masline.Eu si Ivan adoram maslinele.Asa ca plecam de pe netul asta infect si mergem sa mancam pizza.Poate in curand peste vreo cateva zile voi avea si eu inspiratie si voi scrie ceva care chiar merita citit.Deocamdata va spun ca nu o sa intelegeti nimic si va mai zic un "multumesc" pentru ca ati avut rabdare sa cititi mica mea porcarie.

2 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

cand inca mai auzi ultimul ceas tic-tac tic-tac tic-tac sa strangi in palma visul cel mai dulce sa-i dai culoare chiar din prima lui secunda.. sa simti acolo ...jos, acolo.. sus, prin tine, privirea lor umeda umbra, trezindu-te ca o tornada, lafel de dulce tremurand toata :)

Crookshanks spunea...

@claudel:m'a binedispus cand ti'am citit randurile si ma bucur ca te numeri printre putinii cititori ai blogului :)

Cartoon Network Pictures, Images and Photos