marți, decembrie 16

o secunda

O secunda vreau sa se opreasca tot.
Pentru o secunda vreau sa stau pe un cearsaf moale,in mijlocul patului.
Tu,vei sta in celalalt colt si imi vei spune sa am rabdare.
Tu,copilule imi vei spune sa numai fiu incapatanata.
Eu,te voi ruga sa nu ma faci sa rad.
Eu,te voi ruga sa'mi respecti supararea.
Eu as vrea sa stau pe banca fara sa aud un sunet.
Eu as vrea sa stau fara sa te aud pe tine.
Eu as vrea sa nu iti aud numele pentru o zi.
As vrea sa numai aud pe nimeni vorbind despre tine.
As vrea sa nu iti vad ochii aia.
As vrea privirea ta sa nu ma urmareasca.
"Noi nu vom fi numai prieteni.Eu te voi vrea in fiecare zi.Nevoia mea de a fi alaturi de tine,va striga intotdeauna.Voi fi pe peron.Vom fi pe peron.Metroul va veni iar si iar,dar nimeni nu se oboseste sa-l ia.Lumea se va uita la noi.Se va uita la tampitii astia cum stau pe peron." E ora tarzie in noapte si nu mi-e somn.E iarasi aceea noapte cand mi-o petrec toata gandindu'ma la tine si la tot ce s-a intamplat.Tu,eu si ea.Trei persoane in acest triunghi ce a tot existat.Ma urasc pe mine.Nu ma mai recunosc.Cica nu e bine sa faci in viata aceeasi greseala,dar eu o iau de la capat.Zi de zi merg cu acelasi metrou spre aceeasi destinatie,ma uit la acelasi geam aburit de vreme si astept sa vina aceeasi persoana sa se uite la mine.Eu ma voi juca pe patratelele de pe peron in timp ce el ma va vedea si va incepe sa rad inocent.Apoi vom urca si ne vom aseza pe scaun.Vom sta fara sa vorbim unu cu altu,decat despre lucruri marunte.Vom incepe sa radem asa cum de multe ori obisnuiam sa facem.Eu ma voi uita la tine,cand tu nu esti atent.Voi evita privirea ta pentru ca stiu ca ma voi pierde.Timpul se va juca cu noi.Oare ne va face sa ajungem mai tarziu? Cine va fi de partea noastra? Timpul sau destinul? Afara va incepe sa ploua,dar nu ne va pasa.Vom fi noi doi sub ploaie si vom incepe sa chicotim ca doi prosti.Dupa vom intra in clasa,ne vom pune in banca,vom incepe sa fim atenti la ore si ne vom preface ca nimic nu s-a intamplat.Si asta va continua zi de zi.

3 comentarii:

giuly spunea...

ai fi dispusa sa risti toata viata ta pentru o secunda traita la maxim ?:)

Crookshanks spunea...

giuly sa stii ca m'am gandit la asta :) traiesc in momentul asta intr'o poveste.

PrafDeStele spunea...

frumoasa povestea in care traiesti :)

Cartoon Network Pictures, Images and Photos