miercuri, decembrie 3


Sunt treaza.Stau intr-un colt,in pat.Toate geamurile din casa sunt deschise.E frig.Eu sunt doar intr'o camasa.Nu stiu ce s-a intamplat azi noapte.Nu-mi amintesc nimic.Vad cateva sticle pe jos,goale.Undeva prin casa rasuna o melodie.Coldplay-Lost.Usa casei e deschisa.Nu ma grabesc sa o inchid.Va veni cineva.In fiecare dimineata e asa.Va veni cineva si va observa ca ceva nu e in regula.Va observa cateva sticle de bautura "alcoolica" pe jos si va zice ceva.Se va uita la geam si va simti ca e frig.Se va grabi sa inchida toate geamurile si sa dea drumul la caldura.Dar nu o voi lasa.O voi ruga sa ma lase sa simt frigul.O voi ruga sa ma lase sa ma incalzesc cu alcoolul din vene.
O sa vrea aceea persoana sa ma imbrace.Nu o voi lasa.Ii voi spune sa ma lase cu camasa asta albastra pe mine.Are un parfum special pe ea.Ma va intreba persoana straina a cui e parfumul.Eu nu voi stii sa-i raspund.Aceea persoana va fii ingrijorata pentru mine.Eu nu voi reactiona cu nimic.Aceea persoana va vrea sa sune la 112.Eu in schimb am pus telefoanele pe "pauza".Persoana asta care isi va face griji pentru mine va vrea sa ma intrebe ce am.Eu nu o sa-i zic nimic.Va vrea sa inchida muzica aceea "urlatoare".Eu ii voi interzice.Eu voi vrea sa-mi aprind o tigara,persoana straina mi-o va lua din mana.Persoana va observa posterele de fotomodele de pe pereti.Imi va observa genunchiul gol si slab.Imi va observa oasele prin camasa.Si aceea persoana se va intreba ce e cu mine.Persoana aceea se apropie de mine.Va vrea sa ma ia in brate.Probabil o voi lasa.Si voi simti caldura.Voi simti dragoste.Si apoi,ma voi imbraca.Imi voi lua haina si voi pleca.Voi lasa usa deschisa,geamurile la fel.Voi lasa un frig in casa.Si poate aceea persoana va veni iar si ma va cauta sa ma aline.Dar nu ma va gasi.Si ii va fi dor de mine.Si se va intreba unde voi fi.Dar eu voi in parc si voi astepta sa vina iarna.

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos