joi, ianuarie 15

omul (fericirea sau umbra din el)

Imi privesc atenta viata.Imi rade in fata si face glume pe seama mea.Cum as putea descrie viata?Propria mea viata? Viata e ca un tren care vine si pleaca.Niciodata nu opreste in gara.Sau poate din cand in cand opreste,dar noi nu stim ce tren sa luam.Nu prezint un roman sau un film ci pur si simplu incerc sa gasesc o explicatie a ceea ce noi numim viata.Oare traim in propria noastra fictiune?Cum isi percepe omul viata cu lipsa nimicurilor ce il inconjoara in fiecare zi din an? Omul este fericit.Este o fiinta iubitoare cu ochi care se naste cu un rost in viata.Omul se naste,se insoara (daca e femeie in cazul asta,se marita) si moare.Asa am fost invatati la religie cand eram mici.Si e real.Asa este biologic.Asa ticaie fiecare ceas biologic al omului.Ticaie neincetat undeva prin lumea asta.

El este cel care decide soarta omului.Ce nu ne dam noi seama insa este ca Dumnezeu supravegheaza fiecare miscare a noastra.Oamenii cred in orice.Daca aud o stire despre o pastila care face minuni in materie de slabit (vorbim acum pentru doamnele care se duc la farmacie si isi cumpara o cutie mare de pilule care ajuta la slabire) o cred si p'asta. Spotul publicitar suna cam asa: pilulele X cu extracte din plante naturale fac minuni pentru femei.Luate fara exces si la ore recomandate, micutele doamne pot slabi chiar si 6 kilograme intr-o saptamana.Serious poeple,lumea chiar sta sa creada asa ceva? Aaaa si desigur sa nu uitam micile randuri de jos de la sfarsitul spotului publicitar.

Omul este fraier.Se spune ca firea omului tine de destin.Insa momentul potrivit de a face un lucru,joaca si el un rol important.Exista oamenii care detesta dansul nebunesc si ridicol al intalnirilor amoroase.Exista oamenii care ar combina niste saratele cu inghetata (de mentionat ca eu ma numar printre ei si ca din cauza mea acuma toata familia face asa).Exista oamenii pe care ii ingrozeste ideea ca vor apuca varsta de 40 de ani si nu vor avea o familie.Exista oamenii care isi pierd noptiile pe strada cu o sticla de bere in mana si cu o tigara in cealalta.Exista oamenii care se trezesc dimineata devreme,isi beau cafeaua,isi iau ziarul de pe presul din fata apartamentului si il citesc.Dupa vreo jumatate de ora se urca in masina si demareaza in tromba spre servici.Exista oamenii care se trezesc dimineata,isi iau cafeaua la pachet,se duc in parc,se aseaza pe iarba,langa rau,isi scot culorile si pensulele din saculet si incep sa picteze.Exista oamenii care se duc in cluburi,noaptea,isi iau chitara cu un microfon in fata si incep sa cante,cu publicul in fata.Si la sfarsit aud aplauze.

Exista oameni care comunica prin semne.Exista oameni care nu vad.Exista oameni care nu aud.Exista oameni care vad in alte culori.Exista oameni care nu vad anumite culori.

Eu sunt un om curios.Imi place sa studiez atenta omul din fata mea.In metrou ma uit in fiecare zi la fiecare om in parte,cu fiecare secunda care trece.Obosita,cand ajung acasa,imi vajaie capul.Dar tot ma gandesc la oamenii pe care i-am intalnit in ziua respectiva.Timp de 365 de zile (366 in ani bisecti) asta fac.E ocupatia mea pana la facultate si dupa.Dupa o sa fie si mai distractiv pentru ca o sa vad ce se afla in om,inauntru.Da,nu mint.O sa devin doctor.Si o sa tai oamenii.Si voi fi incantata.De ce?Pentru ca acel om va fi salvat cu mainile mele.Si la sfarsit o sa se trezeasca si o sa'mi multumeasca.Si eu o sa-l pup pe frunte,in semne de recunostiinta.

Viata mea e roz,dupa cum spun fetele din ziua de astazi.Chiar daca nu suport eu rozul.Eu voi spune ca viata mea e mov sau albastra (nu radeti,sunt printre culorile mele preferate).Sunt om fericit.De ce? Pentru ca in fiecare zi ma bucur de soarele din parul meu.Si pentru ca in zilele de vara ma bucur de apa ce mi s-a dat.Si pentru ca in zilele din timpul saptamanii,ma pot bucura de cate un shake mare de ciocolata numai pentru mine.Are calorii.Si ce daca? Eu simt cum acele calorii se pun pe picioarele mele.Si ghiciti? Nu-mi pasa.Pentru ca sunt prea fericita ca mecu' din metroul de la Unirea nu e desfiintat.Si ma supar cateodata.De ce? Pentru ca sunt zile cand n-am soare,sunt zile cand n-am shakeul meu obisnuit de ciocolata si mai sunt zile cand mi-e dor de mare.

Fiecarui om ii e dor de ceva.Pe final,daca ii este cuiva dor,scrieti.Scrisul ajuta un om sa nu-i mai fie dor.Voua de ce va este dor?

2 comentarii:

Andra Irena spunea...

off..nici nu stiu cu ce sa incep...exista oamenii si oameni..asta asa e...stii...sunt de parere ca trenul oprste de multe ori in gara..doar ca noi suntem prea prosti ca sa ne urcam in el..asteptam alt tren..care de cele mai multe ori duce intr-o directie gresita...apoi "viata e roz"..de acord cu tine..nu-mi place rozu...
doar de asta blogul meu se numeste viata e verde:)...
si eu ador ciocolata..bn u vorbesti de shake...dar nu conteaza e vorba si de ciocolata:))
si acum de ce imi e dor...cred ca prefer sa ma abtin..nu vreau sa-ti las un comentariu kilometric...si poate totusi sa scriu doar cateva din ele..
imi e dor de Radu (suna stupid..mda..dar nu e vorba de un baiat..e vorba de prietenul meu cel mai bun..de 9 ani incoace...)
imi e dor de varsta inocentei ..de copilarie...
imi e dor de saritul coardei..stupid rau
imi e dor de rochita mea de catifea...
imi e dor de fratele meu
imi e dor de ricky (cainele bunicii care a murit calcat de masina)
imi e dor de multe..dar nu despre asta voiam sa scriu:)
ahh..o sa inchei aici si sper ca n-am aberat prea mult si n-o sa ma injuri prea tare
ahh..inca ceva...place postu:)

Crookshanks spunea...

ihmmm.eu care eram la parerea ca nu pot incapea atata sentimente intr-un om.dar vad exact contratriul. si acum trecand la partea cu injuratul (nu practic pe net chestia asta) realitatea insa combate virtualitatea.de mentionat asta,doar atunci cand sunt nervoasa si am o zi proasta.in rest sunt un om cat se poate de calm.imi tin deobicei furia in mine si nu o expun.dar asta e alta poveste.multumesc pentru parere.
:)

Cartoon Network Pictures, Images and Photos