miercuri, ianuarie 7

an nou

E prima postare pe anul asta si deja simt cum imi tremura genunchii pe sub birou.A venit frigul.Am vazut si primii fulgi de nea cazand pe bulevard.Incet incet tot ce am trait eu devine realitate.Gata cu visul.
Am petrecut revelionul pe plaja cu prietena mea,micuta sticla de sampanie.O cheama Suri.N'am avut o inspiratie foarte mare atunci cand am denumit'o.Tot ce stiu e ca e o ea.M-a facut fericita in noapte dintre ani.Frigul si vantul de afara m-au impins catre acest gest.Am luat sticla in mana,am desfacut'o si am inceput sa beau,incet-incet.Simteam picaturile curgand prin vene si facandu'ma sa ma simt minunat.Eram imbracata intr'un maieu cu niste panataloni scurti si o camasa deasupra.De mentionat printre randurile astea ca afara erau doar 10 grade si ca apa rece imi atingea picioarele.Si da,nu eram incaltata.Tenisii mei zaceau beti morti pe nisipul rece.In piata centrala se auzeau urlete de bucurie.Lumea urla si imbrastia bucurie in jur.Venea 2009.Mai imbatranim toti cu cate un an.Frumos.A mai trecut un an.Si cat de repede.Lumea se mai gandeste la anii trecuti?
Eram printre oameni straini.Lumea pe care o cunoasteam era la 1500 de km departare de acest mic pustiu.Eram singura.Eu si marea.Sticla mea de sampanie se golea cu fiecare minut care trecea.In puburi,englezii jucau biliard si ascultau muzica
tare.Toti erau entuziasmati.Venea anul nou.In curand va incepe anul nou.Vom mai avea 20 de secunde pana cand vom fi noi.In 2009 vom fi altcineva.Vom oameni nuli,necunoscuti celor din trecut.Vom fi oameni mediocrii sau nu?Vom fi mai destepti sau mai prosti?Vom avea toti o casuta din paie cu un acoperis deasupra capului?Ce se va intampla in 2009?Va veni apocalipsa?Cineva sa'mi trimita si mie un semn de sus.Sa ma anunte si pe mine ce planuri are cu omenirea in 2009.Dumnezeule,ce mai faci?
Incepem sa numaram descrescator.
Ma intorc in piata centrala si va lumea cu pumnii stransi puternic,uitandu'se sus.Da.Acolo sus e raspunsul la toate lucrurile anormale,dar nimeni nu il vede.Cat de nedrept.
10.....
9.....
8.....
7.....
6.....
5.....
4.....
3.....
2.....
1.....
La multi ani 2009!
Focurile de artificii incepe sa rasara pe cer si toata insula se trezeste la viata.Micuta mea insula pe care mi'am petrecut 2 saptamani din viata devine pentru cateva minute o mica Ibiza.
Mai bem un pahar omenire.De data asta bem pentru tine,anul nostru nou.Toata omenirea e langa tine.Tu ne iei in brate si ne primesti.Si totusi...ce planuri ai pentru noi?

4 comentarii:

Andra Irena spunea...

dragut descris..si totusi de ce la 10 grade erai asa de sumar imbracata?:)

Crookshanks spunea...

@andra: incercam sa simt frigul pe pielea mea.daca mi'e foarte frig mi se face extrem de cald.in momentul ala mi'era cald.dar defapt eram inghetata.e ciudat de explicat.se traieste sentimentul asta. :)

Andra Irena spunea...

well nu numai ca e ciudat de explicat..dar e si ciudat de inteles:))...si totusi imi place cum suna..o sa incerc si eu...si te anunt care e rezultatul:)

Crookshanks spunea...

@andra: let me know! :)

Cartoon Network Pictures, Images and Photos