miercuri, noiembrie 26

august luni.


Am cunoscut un copil.Un copil foarte dragut.Era pistruiata si avea parul ciufulit.Cu niste ochii de culoarea marii,m-a luat deoparte si mi-a zis povestea ei.Nici nu o cunoasteam prea bine,dar ea parea sa stie cate ceva de mine.Si a inceput sa-mi povesteasca.
Era putin sasaita si m-a facut sa rad.Povestea cu atata drag despre familia ei.Bunica ei tinuse in casa parinteasca nazistii din razboi timp de cateva luni.Gasea de fiecare data cand mergea sa o viziteze,lucruri de la ei.Bunica ei a decedat insa cand ea avea numai 3 ani.Mi se parea induiosator.Continua sa viziteze casa parinteasca.Si parca mereu cineva ii arata cateva ceva nou.Adora casa aia.Simtea mereu atmosfera de atunci.Din anii 1939.Adora curtea.Era totul pastrat ca in acei ani.Si iubea amintirea acelor vremuri.Faptul ca in acea casa au dormit si au stat,cativa nazisti.Povestea cu atata drag de bunica ei.Dar mi s-a parut dur cand mi-a zis ca nu-si amintea de ea.
"O simt si acum in fiecare noapte,inainte sa ma bag in pat" imi zice ea."Imi mai aduc amintea de ea doar din fotografii si povesti.Stiu ca obisnuia sa stam la masa si sa'mi taie pepene ca sa mancam impreuna".Cat de dur pentru un copil sa nu-si aduca aminte de o ruda.Si cum pot afecta cuvintele lor ziua unui om.A continuat sa-mi mai povesteasca.Isi adora mama.Pentru ea inseamna totul.Spune ca daca nu ar fi avut'o langa ea,nu ar fi ceea ce este acum.Nu ar mai fi pe planeta asta.Dupa a inceput sa-mi zica de tatal ei.E plecat in strainatate.Pentru un trai mai bun pentru familia lui."Vorbim in fiecare seara la telefon.Chiar daca totul pare asa de in regula,eu ii simt lipsa in unele seri.Imi place cand e alaturi de mine."Fetita asta imi spune cu zambetul pe buze totul despre familia ei.Si descopar cu bucurie ca e fericita.Are o familie deosebita,chiar una minunata.Regreta insa ca mama ei nu i-a dat un fratior.Rar mai gaseste pe cineva de varsta ei cu care sa se joace.
Fetita asta e speciala.Vrea sa ma vada in fiecare zi,pana se termina vara.Si chiar asa s-a intamplat.Doar ca atunci ca s-a terminat vara si n'am mai intalnit'o.

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos