duminică, noiembrie 23

o dimineata si un prieten.

Gata.Acum chiar ca m-am trezit.A avut grija prietena mea imaginara,Sarah sa ma scoale cu un urlet.Nu stiu de unde a aparut,azi m-am trezit cu ea tipand.Nici nu o cunosc.Fata ei e acoperita.Ii vad doar parul cret si restul trupului.Dupa cum arata are in jur de 10 ani.O urasc.E enervanta si pisaloaga.Nu ma lasa sa dorm prea mult.Vrea sa ne jucam.Eu i-am zis ca nu stiu sa ma joc.Am trecut de perioada asta.Nici nu prea mai stiu ce e ala un joc.Dar Sarah tot nu intelege.Ma trage de maneca si ma ridica din pat.Mie inca mi-e somn si mai vreau sa dorm.Nemernica...Cine are nevoie de ea?De unde a aparut?Nici sa-mi beau cafeaua nu ma lasa.Mi-o ia din fata si se joaca cu ea.
Dimineata asta e urata.Nu-mi place.Bate vantul si e frig.Si nici nu e zapada.Cand m-am dus azi dimineata in pat sa ma culc,mi-am dorit sa fie zapada.Acuma unde e zapada?Sarah tot nu ma lasa in pace.Nici sa scriu nu pot de ea.Ma incurca.Sta langa mine si se stramba.Ma cearta ca nu ma joc cu ea.Nu o inteleg.Nimeni nu o intelege pe Sarah.Spun nimeni,pentru ca nu o vad decat eu.Restul lumii zice ca sunt nebuna.Oare sunt?Sarah a aparut intr-un moment nepotrivit.N-am nevoie de ea.Mi-e foarte bine si fara.Dar ea nu vrea sa plece.Sare in patul meu.Face zgomot si mizerie.Incep sa vina facturile.Ma refer in special la cele de telefonie mobila.Adica ale mele.Niciodata nu platesc la timp.Iar cand ma duc sa platesc,imi pare rau ca am dat banii din portofel.Se duc prea repede.Vine ziua lui Sarah.Acum mi-a zis.E pe 29 noiembrie.Nu stiu ce sa-i iau.Cred ca o bomboana cu un suc ar fi de ajuns.Ea tot nu pleaca de langa mine.O gonesc si nu vrea nici in ruptul capului.Ce cauta langa mine?Nu o suport clar.Acuma a plecat putin.Se joaca cu o mata.Eu in schimb ma bag in pat si poate reusesc sa mai adorm.

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos