joi, noiembrie 20

biologie

Azi am avut ora de biologie.Mi-a placut si sincer imi place biologia.Vreau sa dau mai departe la o facultate de biologie.Nu intru in detalii prea multe.S-a intamplat in schimb ceva magic.De cateva saptamani urmaresc in nestire un tip.Student la facultatea de biologie.Cineva cred ca si-a pus in gand azi sa ma faca fericita.Una din dorintele mele inevitabil s-a produs.Studentul meu secret ne-a predat lectia mie si colegilor mei.Eram fascinata si il urmaream atent si discret.Nu cred ca simteam o legatura ca in genul profesor-elev,ci mai degraba "viitor sot cu vreo 2 copii maxim care are o sotie minunata dar nu e fericit si si-a gasit printre elevele lui,o amanta".Urmaream fiecare silaba ce iesea din gura lui.Eram pe moment sedata si fermecata de tot cea ce spunea.Avea emotii mari si se vedea asta in timp ce preda.Simteam un foc mare arzand in mine.Cu fiecare minut care trecea inima incepea sa-mi bata din ce in ce mai tare.Faceam tot felu de jocuri cu prietenele mele pentru a-i atrage atentia si pentru "a ne da o mana de ajutor".Nu stiu daca era o dragoste care pentru cineva de care sunt mandru de cum isi face munca sau o dragoste sunand cam asa "tu si eu diseara oriunde vrei,ne intalnim la 8 jos la metrou la muncii si mergem sa bem o cafea,restu vedem ce se intampla".Am 15 ani dar credeti'ma imaginatia mea nu cunoaste limite.Revenind la lucruri mici dar importante,am simtit o tristete in mine atunci cand ora mea minunata impreuna cu studentul meu secret s-a terminat.Simteam o dorinta arzatoare de a avea (daca se putea) un maraton de vreo 8 ore de biologie cu el.
Terminand aici tot ce aveam de spus,va multumesc ca imi cititi (daca exista cititori pe blogu' meu) aceste randuri prostute si mici :)

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos