marți, noiembrie 18

strop de fericire

Imi beau cafeaua de dimineata.Ma uit la ea de cateva minute.Imi place mirosul de cafea.Cafeaua mea e diferita.Are si lapte in ea si ii da un miros mai ciudat.Gustul insa e delicios.Cafeaua reprezinta pentru mine fiecare strop de fericire acumulat in somn.
In fiecare dimineata imi beau stropurile de fericire.Ele sunt mai multe.La sfarsitul zilei raman cu un strop.Toate celelalte mi-au fost luate pe parcursul zilei.Mereu plec de acasa zambind si ma intorc normal.De ce nu zambim oare mai des?De ce fiecare om merge pe strada fara sa rada?Daca am incepe sa radem fara motiv am parea nebuni?Mai am 6 stropi de fericire.
Ma uit pe fereastra.Nu vad nicio urma de raza.Nu e soare azi.M'am trezit degeaba.Vad cativa nori intunecati si niste copaci dansand.Mie imi place sa cred ca danseaza,dar defapt bate vantul.Si ploua,am uitat sa mentionez asta.Cad stropi de apa multi.Geamul meu e plin.Imit un copil de 10 ani si incep sa ma joc cu ei.Ce prostesc si haios in acelasi timp.Cafeaua mea se goleste in tot acest timp.Mai am vreo 2 stropi de fericire din cana.
Imi suna telefonul.Nu e un bip sau vreun mesaj.E un fel de "reamintire".7 apeluri pierdute aseara,de la Andreea.Mi-e mila de ea la cat a sunat.Isi face griji pentru mine.Deobicei cand vad un om ca se ingrijoreaza pentru mine,atunci imi dau seama ca ii pasa intr-adevar acelei persoane de mine.Atunci incep sa zambesc.O sun s-o linistesc.E persoana numaru' 1 de incredere din lista mea de telefoane.Am multe numere in telefon de la persoane de mult uitate.Le mai sunt din cand in cand sa mai stam de vorba.Sunt unele de care ma apuca un dor nebun.
Alerta! Stropul meu de fericire se duce.A mai ramas 1 singur.Nu stiu ce sa fac cu el.Ma plimb prin casa si ma mai uit pe geam.Ploaia s-a oprit pentru moment si vad cate o raza mica de soare iesind printre nori.Imi termin cafeaua.Gata deocamdata.Am terminat de baut si ultimul meu strop de fericire.
Ma imbrac si ies pe usa.Ma indrept catre nicaieri.N-am o directie anume cand ies afara prin oras.Deobicei imi place sa ma plimb mult ca sa cunosc Bucurestiul.Am de toate la mine,un telefon,banii si ce mai trebuie pentru o plimbare luunga.
De adaugat pe final,ca toate astea se intamplau intr-o zi de sambata :)

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos