duminică, noiembrie 16

special...

cineva mi.a zis candva ca am de scris despre familia mea pentru maine.era vorba despre un eseu cu tema familia.n'am scris niciodata acel eseu,pentru ca daca as fi facut lucrul asta,ar fi durat o vesnicie pana terminam.familia mea nu se poate exprima prin cuvinte.n'as termina niciodata tot ce as avea de spus despre fiecare.



eu am o familie mare.si nu e vorba doar despre cea pe care o gasesc in fiecare seara cand ma intorc de la liceu,sau de fiecare data cand ma scol dimineata si deschid ochii.pe familia mea asta mare o mai gasesc de fiecare data si la liceu.chiar si o singura persoana inseamna pentru mine o multime de lucruri,dar asta e alta poveste.


familia mea e speciala.o simt mereu alaturi de mine.
am avut-o de descris pe mama mea,in franceza.e aiurea,pentru ca mereu descoperi calitati adevarate la propriul tau parinte.mama mea e unica.o consider speciala si totodata amuzanta.e un amestec ciudat,dar frumos.pe mama mea n'am reusit niciodata sa o descriu cu adevarat.la mama mea am descoperit noi talente si calitati morale,pe care cred ca le tinea ascunse.mama imi este alaturi mereu.ma intreb cateodata cand zicem ca ne uram parintii,oare gandim?oare ne imaginam cum ar fi macar o secunda din viata noastra fara parintii nostri alaturi de noi? ne.am pierde.niciodata nu incetam sa cerem ajutorul parintiilor.in ei putem gasi prietenii pe care nu ii puteam avea acasa,cei cu care vorbim pe net in fiecare seara cand ne intoarcem de undeva.


pe langa faptul ca avem o mama,avem si un tata.sa nu credeti acuma ca voi lua fiecare membru al familiei pe rand si il voi descrie :)).tatal meu rocks! in adevaratul sens al cuvantului :) tata e cel care ma rasfata.mereu am considerat faptul ca daca in familie exista o fata,tatal e cel care o va proteja timp de 18 ani pana la majorat.tatal meu continua sa faca asta,chiar daca eu simt nevoia de putina libertate din partea lui.fiecare fata are nevoie de "taticul" ei la un moment dat in viata.eu stiu cum e.viata mea a luat o intorsatura neasteptata la un moment dat in viata,cand tata a plecat in strainatate cu serviciul.sa nu credeti acum ca parintii mei sunt separati (mereu primesc intrebarea asta). nu este adevarat.pur si simplu tata face tot ce poate pentru ca eu si mama mea sa aveam un viitor mai bun.il admir pentru asta si il iubesc chiar mai mult.nu cred ca mai exista tati asa de curajosi care sa.si lase familia pentru o vreme si sa plece sa puna pe picioare un viitor mai bun.tatal meu e curajos si special.
parintii mei sunt cel mai bun cadou care mi s.a dat.de fiecare data de ziua mea ma rog la Cel de Sus sa mi protejeze si sa.i ajute.

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos