sâmbătă, noiembrie 22

rad ori nu mai traiesc

aseara m-am culcat normal.pe la 1 dimineata.am dormit foarte bine.chiar prea bine.si cred ca am visat ceva frumos,din moment ce m-am trezit razand.nu-mi amintesc ce am visat,dar mama spune ca ma auzea razand.ciudat nu?
eu mereu rad.fie ca dorm sau nu.cand fac baie si sunt sub dus,rad.cand ascult muzica si nimeresc melodia mea preferata,rad.cand simt ca am emotii in fata cuiva,izbucnesc in ras.chiar si dupa ce plang,la un moment cand imi dau seama ca am plans,rad.mai ales cand plang dintr'o prostie.mi se intampla de prea multe ori sa rad prosteste,fara niciun motiv.chiar azi mi s-a intamplat sa rad fara niciun motiv.ma plimbam pe bulevard si am vazut doi copii care se loveau reciproc cu baloanele.mi-a venit sa rad.nu stiu daca din motivul pentru ca era ceva prostesc sau pentru ca mi se pareau simpatici.cert e ca am ras :) rasul face parte din rutina mea zilnica.oamenii par mai simpatici cand rad.sunt oameni mai speciali.
oricum cert e ca in spatele fiecarui ras al unui om se poate ascunde cate ceva.

Niciun comentariu:

Cartoon Network Pictures, Images and Photos